Η εταιρία μας, σέβεται το πελάτη, και ιδιαίτερα τον πελάτη, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τα κουφώματα, και ψάχνει κάποιον να απευθυνθεί ΚΥΡΙΩΣ για να ενημερωθεί για το τι επιλογές έχει. Στη σελίδα μας, έχουμε προσπαθήσει να δώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, για να δώσουμε στο επισκέπτη, μία πρώτη εικόνα. Επίσης δίνουμε μεγάλη σημασία στο χρονοδιάγραμμα του έργου και στη συνέπεια που πρέπει να έχουμε απέναντι σε εσάς. Παρόλα αυτά, η μέχρι τώρα πορεία μας, μας έχει φέρει αντιμέτωπους με διάφορες αμήχανες καταστάσεις. Δεν μπορούμε να υιοθετήσουμε τη φράση ' ο πελάτης έχει πάντα δίκιο '. Πως είναι δυνατόν ένας πελάτης να έχει δίκιο, για συγκεκριμένα τεχνικά πράγματα; Η δουλεία μας είναι να προτείνουμε τις καλύτερες λύσεις, και να αναδείξουμε τα προβλήματα στις επιλογές που ΙΣΩΣ να έχει από πριν ο Πελάτης. Για τους πελάτες που γνωρίζουν πως έχουν πάντα δίκιο, και γνωρίζουν πως οι επιλογές σε συγκεκριμένη σειρά αλουμινίου, σε συγκεκριμένο σημείο του σπιτιού τους, είναι οι ιδανικότερες, μας υποχρεώνει στο συμφωνητικό που κάνουμε πριν το έργο, να αναφέρουμε πώς η επιλογή της σειράς έγινε μετά από επιμονή του πελάτη.
- Συνήθως η εταιρία μας, μαζί το συμφωνητικό, σας δίνει και μια ημερομηνία παράδοσης των κουφωμάτων. Εάν αντί για ημερομηνία, σας έχουμε πει 2-3 εβδομάδες, αυτό ισχύει από την ημέρα παραγγελίας, και όχι από την ημέρα που συζητήσατε με φίλους και συγγενείς ότι θέλετε να βάλετε κουφώματα.
- Το τμήμα προσφορών μας, έχει την δυνατότητα, να σας δώσει διάφορες προσφορές για τη δουλειά σας, με διάφορες τροποποιήσεις. Δηλαδή μπορεί για μία δουλεία να σας στείλουμε 8-9 προσφορές με διαφορετικές επιλογές. Όταν όμως για έναν πελάτη ο αριθμός προσφορών ξεπεράσει τις 25 διαφορετικές προσφορές, τότε υπάρχει κάποια δυσλειτουργία...
- Μετά την ολοκλήρωση του έργου, μπορείτε να ζητήσετε να ελέγξουν το έργο, ειδικό τμήμα από την Europa Profil, και να σας δώσουν γραπτά την τεχνική τους έκθεση για το έργο. Επειδή σαν εταιρία ΑΦΟΙ ΣΠΑΘΑΡΑΚΗ Ο.Ε. μπορούμε να δεχτούμε τον έλεγχο των εργασιών μας από κάποιο δικό σας κατασκευαστή αλουμινίου. Αδυνατούμε όμως να διαχειριστούμε γνώμες και συμβουλές από συγγενείς και φίλους που κάποιο διάστημα είχαν ένα γνωστό 'αλουμινά ' .
- Δεν είμαστε, ούτε ηλεκτρολόγοι, ούτε ελαιοχρωματιστές ούτε οικοδόμοι, επαγγέλματα δηλαδή, που δεν έχουν έδρα, και για τα οποία ο πελάτης είναι δύσκολο να μάθει για την αξία τους στον χώρο της αγοράς.Η εταιρία μας έχει έδρα για πάνω από 30 χρόνια στο Πειραιά, με το ίδιο ΑΦΜ. Αυτό σημαίνει ότι για το κύρος, το ήθος και τη δυναμική της εταιρίας μας, μπορείτε εύκολα να μάθετε στην αγορά.
- Εάν χρειάζεστε ένα κούφωμα (παράθυρο ή πόρτα) και το χρειάζεστε μετά από 1-2 μέρες, παρακαλούμε μην μπείτε στο κόπο να μας ρωτήσετε. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να τοποθετήσουμε έργο, του οποίου η παραγγελία έχει γίνει πριν από 24 ώρες !!!! Κουφώματα τα οποία δεν είναι λευκά, (είναι σε ένα οποιοδήποτε άλλο χρώμα) θέλουν 3-4 εβδομάδες για την ολοκλήρωση τους.
- Για τους πελάτες μας έχουμε ειδικό τμήμα για να τους εξηγήσουν όλες τις λεπτομέρειες με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε ακόμα και εάν είναι η πρώτη επαφή που κάνουν με κάποιο κατασκευαστή, να αποκτήσουν άμεσα όλες τις βασικές και ειδικές γνώσεις. Διαθέτουμε τηλεφωνικό κέντρο έτσι ώστε οι νέοι πελάτες μας, να μπορούν να έρχονται άμεσα σε επαφή με το τμήμα αυτό. Επίσης αναλαμβάνουμε να τους δείξουμε δουλείες μας, να επισκεφθούμε μαζί τα γραφεία της Europa, για να αποκτήσουν και ποιο σφαιρική άποψη για το χώρο. Μια κατοικία με συνολικά 5 κουφώματα, μπορούμε να διαθέσουμε στο πελάτη 2 με 3 ημέρες ώστε να τον κατατοπίσουμε για το χώρο των κουφωμάτων. Όταν όλο αυτό όμως αθροιστικά ξεπερνάει το χρόνο που χρειάζεται για την κατασκευή και τοποθέτηση του έργο, τότε και πάλι υπάρχει μια δυσλειτουργία. Στα σχέδια μας έχουμε, τη δημιουργία τμήματος, που να μπορεί να έχει τηλεφωνική (όχι αθροιστική αλλά συνεχόμενη) επικοινωνία 3-4 ώρες για ένα παράθυρο λουτρό.
Να θυμάστε, με όλη την ευγένεια και σεβασμό απέναντι σας. Ίσως για εσάς να είναι η πρώτη επαφή με κάποια εταιρία κουφωμάτων, γενικά να είμαστε το πρώτο συνεργείο με το οποίο έρχεστε σε επαφή, και για αυτό να είστε επιφυλακτικός. Για εμάς όμως δεν είστε ο πρώτος πελάτης που πρέπει να εξυπηρετήσουμε, είστε η δουλεία μας, και η υποχρέωση μας είναι μετά την ολοκλήρωση του έργου σας, να είστε ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και τη συνεργασία μας.