Όροι εγγύησης

Όροι εγγύησης

Η εταιρία μας, σας παρέχει 5 χρόνια Εγγύηση για όλες τις κατασκευές της ( Εκτός σήτας στην οποία η εγγύηση είναι 1 χρόνο.) Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, σε κατασκευή μας, η οποία είναι εκτός Αττικής, θα χρεωθείτε τα μεταφορικά για το συνεργείο μας. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρία μας μπορεί να σας παραχωρήσει οποιοδήποτε εξάρτημα χρειάζεστε για να το τοποθετήσει κάποιος συνεργάτης σας, στην περιοχή σας.

Σημάδια και γρατζουνιές στα κουφώματα. Μετά την τοποθέτηση και για τις επόμενες 3-4 μέρες, μπορείτε να ελέγξετε τα κουφώματα ή τα κρύσταλλα, για τυχών σημάδια. Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη, να αντικαταστήσει το κούφωμα, αρκεί το σημάδι να είναι εμφανές από απόσταση 1 μέτρου. Σημάδια τα οποία τα έχετε εντοπίσει μετά από 3-4 μήνες ή με ειδικό εξοπλισμό (μεγεθυντικούς φακούς κτλ κτλ), δεν μπορούμε να τα διαχειριστούμε αλλά μπορείτε να μεταβείτε στην Europa τηλεφωνικός, για να σας βρουν τη λύση. Η εγγύηση δεν καλύπτει γρατζουνιές που ΘΑ συμβούν στα κουφώματα μετά από 2-3 χρόνια.

Η εγγύηση στα μοτερ των ρολών, παρέχεται από την ίδια την Europa Profil για πέντε χρόνια, η οποία θα επισκεφθεί η ίδια τον χώρο σας για αντικατάσταση.

Η εταιρία μας, παρέχει αποκλειστικό συνεργείο, για service και επισκευές. Μπορείτε να καλέσετε οποιαδήποτε στιγμή για να κλείσετε ραντεβού. Σε περίπτωση που μας καλέσετε νυχτερινές ώρες ( 10 ή 11 το βράδυ), τότε αυτόματα μας δίνεται το δικαίωμα να στείλουμε το συνεργείο μας, αντίστοιχες τέτοιες ώρες την επόμενη μέρα. Βλάβες οι οποίες έχουν προκληθεί από τοποθέτηση συναγερμού επάνω στα κουφώματα και γενικά από παρεμβάσεις τρίτων, θα πρέπει να γίνεται εύκολα αντιληπτό και από εσάς, ότι δεν φέρουμε ευθύνη. Εάν θέλετε να βάλετε συναγερμό στα κουφώματα σας, θα πρέπει να είναι την ημέρα της τοποθέτησης και ο τεχνικός, για να συνεργαστούμε για την τοποθέτηση. Δεν είναι δυνατόν αφού βάλουμε τα κουφώματα, να μας καλέσετε, για να βγάλουμε τα κουφώματα για να περάσει τα καλώδια του συναγερμού. Η δουλειά μας είναι τα κουφώματα αλουμινίου. Το κάνουμε αυτό εδώ και 30 χρόνια. Γνωρίζουμε ποια είναι η διαδικασία σε μια ανακαίνιση ή σε νέα οικοδομή. Για τον ιδιώτη, ίσως να είναι η πρώτα φορά που έρχεται σε επαφη με συνεργεία για την κατασκευή ή την ανακαίνιση του σπιτιού του. Όταν υπάρχει λογική και μια σχετική αντίληψη, πάντα υπάρχουν λύσεις.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, μπορείτε να καλέσετε την Europa Profil, να σας στείλει τεχνικό, έτσι ώστε να ελέγξει την όλη κατασκευή και τοποθέτηση. Οι συγκεκριμένοι είναι οι μόνοι που μπορούν να κρίνουν εάν η δουλεία μας είναι ικανοποιητική ή χρειάζεται αντικατάσταση, και μετά από αυτό τον έλεγχο μπορεί να γίνει η εξόφληση. Εάν έχετε κάποιο πεθερό, φίλο, γονιό, σύζυγο που γνωρίζει από κουφώματα , δυστυχώς, δεν θα μπορούμε να ‘στηριχτούμε’ στην άποψη τους. Η διαδικασία το να μας καλέσετε στο χώρο σας, να μας κάνετε επίδειξη με το καταπληκτικό πιεστικό νερού σας, με το οποίο πλένεται τα κουφώματα, και με τον τρόπο αυτό εμφανίζονται νερά στο εσωτερικού του σπιτιού σας, επειδή μας ξεπερνά, θα σας φέρουμε σε επιτόπου επαφή με εξειδικευμένα άτομα, ή με τους τεχνικούς της Europa.

Εάν ξαφνικά χωρίς καμία δραστηριότητα, μετά από 1-2 χρόνια, αφού τα έχουμε τοποθετήσει, σπάσει ξαφνικά το τζάμι (εντάξει αυτό δεν μπορεί να συμβεί, αλλά μερικοί πελάτες μας το πιστεύουν), η εταιρία μας δεν έχει καμία ευθύνη να το αντικαταστήσει στα πλαίσια της εγγύησης. ( και όμως έχουμε και τέτοιους πελάτες που το πιστεύουν).

Αφού βάλουμε τα κουφώματα, και στη συνέχεια καλέσετε συνεργείο για να σας τοποθετήσει κάποιο κλιματιστικά, θα σκάψουν τον τοίχο, θα πέσουν μπάζα μέσα στα χωνευτά κουφώματα, θα γδάρουν τα κουφώματα, και στη συνέχεια δεν θα δουλεύουν τα κουφώματα, από τα μπάζα. Στη περίπτωση αυτή, δεν έχουμε ευθύνη εμείς, και προφανώς δεν καλύπτει η εγγύηση τη συγκεκριμένη ενέργεια. Το λόγο αυτό μπορεί να σας το εξηγήσει και κάποιος άλλος.

Το έντυπο της γραπτής εγγύησης, σας παραδίνετε ή σας το στέλνουμε ταχυδρομικό, ΜΟΝΟ όταν η εξόφληση έχει γίνε σύμφωνα με τους τρόπους που έχουμε συμφωνήσει. Το τιμολόγιο δεν αντικαθιστά την γραπτή εγγύηση. Εάν γίνει η τοποθέτηση, και η εξόφληση δεν γίνει την ίδια μέρα, ή την ημέρα που θα έρθει για τεχνικό έλεγχο η Europa, η εταιρία μας δεν σας παρέχει καμία εγγύηση. Ακόμα και στα πλαίσια του εξοικονομώ, εάν μετά την τοποθέτηση, δεν καταβάλετε το μερίδιο σας, στη τράπεζα, μέσα σε 3-4 μέρες, δεν σας παρέχουμε επίσης εγγύηση, (πόσο μάλλον όταν δεν είχατε δώσει καν προκαταβολή) !!! .

Η εταιρία μας προσπαθεί σε κάθε στάδιο της συνεργασίας της, μαζί σας, να τηρεί βασικούς κανόνες. Εάν διαβάσετε όλο τον ιστότοπο μας, θα καταλάβετε πόσοι ειλικρίνεια μας διακατέχει σε κάθε βήμα μας. Η εταιρία μας είναι στο χώρο πάνω από 30 χρόνια, και έχει δώσει δείγματα από αυτά. Επειδή δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε για όλους τους πελάτες μας διαδικασίες KYC, προσπαθούμε να διαφυλάσσουμε, με όποιον δυνατό τρόπο, μια υγιής συνεργασία.

 

Συνθήκες που η εταιρίας μας, μπορεί να αρνηθεί να συνεργαστεί μαζί σας.

Έχουμε το κάθε δικαίωμα, σε πελάτη μας, με τον οποίον είχαμε (από μεριάς μας) μια άσχημη συνεργασία, πελάτης που δεν μπορούσε να αποδεχτεί όλα τα παραπάνω που αναφέρομαι, πως είναι εκτός δυνατοτήτων μας, να αρνηθούμε να ξανά συνεργαστούμε. Σε πελάτες που τους έχουμε στείλει περισσότερες από 15 προσφορές, σταματάμε την επικοινωνία. Εάν παρατηρήσουμε συμπεριφορά ανάρμοστη κατά την επιμέτρηση, η κατά την τηλεφωνική μας επικοινωνία, παρατηρήσουμε μη ευγενική συμπεριφορά, και γενικά εάν θεωρείτε πως καλώντας την επιχείρηση μας, καλείτε κάποιον εκτός από αυτό που αναγράφει η επωνυμία μας. Επίσης με πελάτες οι οποίοι έρχονται από τις εγκαταστάσεις μας, μαζί με προσφορά η οποία έχει ημερομηνία πριν από 4-5 χρόνια, δεν πρόκειται να μπούμε στη διαδικασία να τους εξηγήσουμε τους λόγους, που ίσως να μην ισχύει η προσφορά, αντιθέτως θα ισχυριστούμε πως λόγο φόρτου εργασίας δεν μπορούμε να αναλάβουμε άλλες εργασίες.